wtorek, 6 sierpnia 2013

Bracia Miętus

Hejka :) 
Dziś opublikuję autografy, które dostałam dosłownie w mgnieniu oka, jakiś czas temu :D Są one od jednych z moich ulubieńców :D Co mnie bardzo ucieszyło autograf od Krzysia jest z dedykacją *skacze ze szczęścia* No i ucieszył mnie również fakt, że mam w końcu autograf Mentosa, na, który tak bardzo czekałam :) 
Zdobyłam je poprzez napisanie do jednego z nich. 
I mam do Was pytanie. Czy chcecie abym zamieściła autografy z LGP w Wiśle? Jeśli tak to te z zeszytu też? Decyzja należy do Was :D Czekam na komentarze. 




Olka :)

9 komentarzy:

  1. Chcemy zobaczyć karty !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i żartujesz sobie? Oczywiście, że chcemy, wszystko pokazuj! http://autografy-loliwsien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz na przykład przeplatać raz te z zeszytu i zdobyte w Wiśle z tymi, co przychodzą ;)

      Usuń
  3. tak, zamieść! :D
    gratuluję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak możesz to pokaż wszystkie, które masz z LGP, nawet te z zeszytu. Ja też tam byłam :)Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję autografów
    Pozdrawiam autografy-i-zdjecia-justysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zdobyłaś autografy Miętusków? :) w dodatku z dedykacją od Krzysia!

    OdpowiedzUsuń