poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Anders Jacobsen

Siemka :)
Niedawno otrzymałam długo wyczekiwany autograf. Jest on od Norwega - Andersa Jacobsena. Bardzo lubię tego zawodnika, jest niezwykle sympatycznym człowiekiem i wspaniałym skoczkiem. Myślę, że naprawdę watro mieć jego podpis, jeśli kochamy skoki. Już myślałam, że mi nie przyślą. :)
Bardzo ubolewam nad tym, że Anders leczy kontuzję i jeszcze musimy trochę poczekać aż wróci na skocznię... :( No cóż, taki jest sport... 
Żeby otrzymać ten podpis należy wysłać kopertę zwrotną na adres: 
Norges Skiforbund
Anders Jacobsen
Ullevaal stadion
0840 Oslo
Norwegia


Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. gratuluję, chyba do niego napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. do norwegii nie trzeba na kopercie zwrotnej znaczka przyklejać nie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Norwegia nam się chyba obudziła, bo też dziś dostałam od nich list. ;)
    Bardzo się cieszę, bo już się bałam, że adres przestanie być aktualny, a to by wielu osobom popsuło plany.
    Serdecznie gratuluję podpisu, sama mam taki i bardzo lubię tę norweską serię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się obawiałam, że nie przyjdzie, ale się udało :D Dziękuję, też bardzo lubię tą serię ;)

      Usuń
  4. Gratulacje :D bardzo dobry skoczek

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;} Też go uwielbiam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratujuję tez mam jego autograf a ile czasu czekałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, a jak długo czekałaś na list od Norwegów? Ja wysłałem do nich priorytetem 1,5 miesiąca temu i cały czas czekam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam go i sama posiadam taki autograf, co prawda dostałam go już jakiś czas temu, ale nadal cieszy moje oko! http://autografy-loliwsien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! :D Świetny skoczek, aj i ta walka z Adamem o Kryształową Kulę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci gratuluję, uwielbiam wszystkich norweskich skoczków ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń