poniedziałek, 1 października 2012

Łukasz Żygadło

Wybaczcie, że dopiero teraz wstawiam post... Autograf dostałam w połowie września, a przynajmniej coś koło tego ;) Nasz olimpijczyk z Londynu, siatkarz, rozgrywający...  Zdjęcie zdobyte po wysłaniu koperty zwrotnej na adres z Jego oficjalnej strony.

Łukasz Tomasz Żygadło (ur. 2 sierpnia 1979 w Sulechowie) – polski siatkarz, grający na pozycji rozgrywającego, w SuperLidze w klubie Fakieł Nowy Urengoj, reprezentant Polski.

wikipedia - źródło

Wybaczcie, trochę ciemne te fotki :)
Dziękuję Oli za "wenę" do wstawienia posta :D
Pozdrawiam
Ola

4 komentarze:

  1. Gratuluję. :) Ja też czekam na ten autograf i jakoś doczekać się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  2. jak można zdobyć ten autograf ? bardzo proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Iza ;)
    Anonimie,
    http://lukaszzygadlo.pl/ - tutaj jest wszystko, i napisałam to także w poście, trzeba czytać ; D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ;D
    ja też dostałam jego autograf ;)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń