poniedziałek, 1 października 2012

Angelique Kerber

Ten autograf dostałam niedawno, a najlepsze to, że znalazłam go w skrzynce w drodze do szkoły :) Jak tak się zaczyna dzień, to chcę tak zawsze :)  Jest to graf niemki polskiego pochodzenia, której również kibicuję. Otrzymałam dwa piękne zdjęcia i czekałam niecały miesiąc bodajże.

Angelique Kerber (ur. 18 stycznia 1988 w Bremie) – niemiecka tenisistka pochodzenia polskiego, półfinalistka wielkoszlemowych US Open 2011 i Wimbledonu 2012 w grze pojedynczej.

wikipedia - źródło




Pozdrawiam Was!
Ola
PS. Oglądaliście wczoraj skoki i zwycięstwo Maćka?? :D I Kamil był 9, a Dawid 19. ; )

4 komentarze:

  1. Jak go zdobyłaś ? Jeśli wysyłałaś list z prośbą to na jaki adres ?( jeśli możesz podać )

    OdpowiedzUsuń
  2. To adres z jej strony:
    Centrum Tenisowe Angie
    ul. Sobieskiego 50
    62-040 Puszczykowo
    POLAND
    Ja wysyłałam do Niemiec, ale teraz ma podany taki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w jakim języku pisałaś

    OdpowiedzUsuń