środa, 2 lipca 2014

Atsuko Tanaka

Hej!
Mamy przerwę w meczach, a więc czas na notkę :)
Mam Wam do pokazania zalegly autograf z wymiany z Wojtkiem, któremu bardzo dziękuję za kartę. To podpis kanadyjskiej skoczkini - Atsuko Tanaki, której największym jak dotychczas osiągnięciem jest wicemistrzostwo juniorów na skoczni w Kranju. 
Ze względu na marną pogodę jaka panuje za oknem i powiewy nudy, dostałam weny i napisałam kilka listów :D W ciągu najbliższych dni skoczę na pocztę je wysłać i wreszcie będę miała o czym tutaj pisać :)
Nie wiem jak Wy, ale ja już troszkę (czyt. BARDZO, BARDZO) się stęskniłam za skokami i innymi zimowymi dyscyplinami. Także status: "oczekuję na LGP" jak najbardziej na miejscu. Na szczęście wcześniej będą jeszcze Mistrzostwa Polski. Wybieracie się? :D


Pozdrawiam! :D

17 komentarzy:

  1. Gratuluję ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dziękuję raz jeszcze za wymianę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :D Ja z checią wybrałabym sie na MP, ale niestety trochę za daleko mieszkam, więc u mnie status "oczekuje na LGP" równiez jest jak najbardziej na miejscu. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się wybieram do Wisły, bo MP raczej nieosiągalne ;pp
    gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) zapraszam do mnie http://sportoweautograf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Gratulacje *O*
    Ja niestety w tym roku nawet na LGP nie jadę a co dopiero na MP ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i zapraszam do mnie :)
    http://autograf-sportlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super bloga!! :) Ja dopiero co założyłam..ale na pewno nie będzie taki super jak Twój ♥ http://autografyskoczkow-autografyani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń