sobota, 5 kwietnia 2014

Thomas Diethart

Hej! 
Jak pewnie zdążyliście zauważyć poprzedni post był małym żarcikiem z okazji Prima Aprilis. Znając życie nikt się nie nabrał, no cóż :D
W zeszłym miesiącu otrzymałam bardzo fajną przesyłkę, a mianowicie autograf zwycięzcy tegorocznego Turnieju Czterech Skoczni - Thomasa Dietharta. Bardzo się cieszę, ponieważ autograf jest z dedykacją, a tego zupełnie się nie spodziewałam :) Ponadto Thomas dołączył jeszcze coś do koperty, ale niech to pozostanie tajemnicą :)
Informacje jak otrzymać kartę są pod tym linkiem: http://www.diethart-thomas.at/kontakt/



Pozdrawiam serdecznie! 

19 komentarzy:

  1. gratki zapraszam do mnie ---> http://autografyolenki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, również mam jego podpis w kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratka. Zapraszam do siebie http://autografyszymon.blogspot.com/
    Wysyłałaś kupon IRC?

    OdpowiedzUsuń
  4. ouu, fajnie, że coś jeszcze wysłał ^^ aż jestem ciekawa co! :D
    gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję! :)

    No i ja się nabrałam... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super autograf :) już 2 tygodnie zwlekam z wysłaniem prośby - w poniedziałek muszę jednak wybrać się na pocztę heheh

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! :D I zazdroszczęęę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!
    Wysyłałaś kupon ICR czy wystarczyła koperta zwrotna?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie ;*
    Czy ty wysłałaś mu koperte i sama napisałaś na niej swó adres ? Czy tylko kartke i on sam na kopercie napisał ? Oczywiście z kuponem IRC ;) gratuluję <3

    OdpowiedzUsuń