poniedziałek, 6 stycznia 2014

Vladimir Zografski

Cześć :)
Jeszcze ostatni, zeszłoroczny autograf od bułgarskiego skoczka. 
Jest to jedyny reprezentant tego kraju w Pucharze Świata i trzeba powiedzieć, że jako samotny "rodzynek" robi co może i nawet mu nieźle idzie. :) Ucieszyłam się z tego autografu, ponieważ w Wiśle, po prostu się do niego nie dopchałam. Piękna była dziś walka w Turnieju Czterech Skoczni, prawda? Ukłony dla Thomasa Dietharta, chłopak skakał swoje i zasłużenie zwyciężył. BRAWO! :) 
Aby otrzymać autograf Vladiego należy wysłać kopertę zwrotną + kupon IRC na adres: 

Bulgarian Ski Federation
75, "Vasil Levski" Blvd., floor 5
1000 Sofia
Bulgaria

Chciałabym podziękować wszystkim za dodanie mnie do linków. Ci, którzy podali mi swoje adresy blogów, odwdzięczyłam się tym samym. Dodałam również "formularz kontaktowy", nie będziecie już musieli pytać o mojego e-maila. Uprzedzam także aby czytać uważnie notki, aby potem nie było zbędnych pytań, na które odpowiedź jest w poście :-)


Podczas wolnego wysłałam kilka listów, mam nadzieję, że za niedługo pojawi się kolejna notka. 
Pozdrawiam, 
Ola

11 komentarzy:

  1. Gratuluje!:) pozdrawiam i zapraszam do mnie + dodaje do ulubionych. Autografyzawiei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję!
    Jestem pełna podziwu, że dostałaś odpowiedź z Bułgarii! Tam fatalnie działa poczta.
    Wszyscy moi znajomy co byli w Bułgarii i wysyłali kartki z pozdrowieniami (osobiście też wysyłałam i to na poczcie!) Do dziś nic nie doszło do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie ;) I Oklaski dla Dietharta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!!! Ciekawy autograf

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbędne pytania? Skądże, wszyscy czytają posty. ;)
    Bardzo łagodnie określiłaś postawę Vladimira w Pucharze Świata, ja powiedziałabym, że kompletnie zapomniał jak się skacze. Nie zmienia to jednak faktu, że bardzo go lubię i chętnie zbieram jego podpisy. Kartka z Bułgarii to było dla mnie wydarzenie. Serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzają się wyjątki :D Masz rację, teraz chłopak nie błyszczy, no ale wcześniej szło mu dobrze :D Dziękuję za gratulacje

      Usuń
  6. Gratuluję i przy okazji dziękuję, bo mam jego autograf w zeszycie, ale nie byłam pewna kogo to, bo nie podpisałam od razu. Dzięki twojej notce go rozpoznałam :D

    OdpowiedzUsuń