piątek, 12 kwietnia 2013

List do sportowca

Hello :) 
No więc tak, masz problem jak taki list napisać, nie wiesz jak się do tego zabrać? Nic prostszego! Jeśli naprawdę lubisz danego sportowca słowa będą Ci się sypać jak z rękawa! 

  • Na początku się przedstaw, powiedz jak się nazywasz, co lubisz, ile masz lat, skąd jesteś.
  • Później napisz coś od siebie, za co cenisz daną osobę, dlaczego lubisz ten sport, co cię w nim fascynuje.
  • Jeśli oglądałeś ostatni mecz/start/bieg tego zawodnika, napisz o tym. Np. co czułeś kiedy się odbywały zawody. 
  • Poproś ładnie o autograf, jeśli chciałbyś go z dedykacją możesz o tym napisać, być może ktoś wysłucha twoje błagania. :)
  • No i pożegnaj się, bardzo miło jest, gdy napiszesz "Do widzenia" w języku tego sportowca. 
Teraz cierpliwie czekaj... :D 
Mam nadzieję, że Wam pomogłam. 
Takie notki "poradnikowe" będę zamieszczać gdy skrzynce będzie tylko powietrze :)
Pozdrawiam! 
Ola


8 komentarzy:

  1. fajny poradnik ;)
    często dostaję maile z zapytaniem co napisać w liście, teraz będę odsyłać do tej notki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O dzięki pomogło :D Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam pisze , jak sie nazywam i co chce :D ( przez emaila ) i tez wysluchuja ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie masz e-maila albo adresu do Marco Reusa? Bo jestem jego fanką i strasznie chce jego autograf a nigdzie nie moge znaleźć gdzie pisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Olu czy byś mogła mi przetłumaczyć list na angielski? jak tak to pisz tu: wictoor@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety myślę, że mój angielski nie jest jeszcze na tyle dobry..

      Usuń