niedziela, 24 marca 2013

Andreas Wellinger

Ahoj!
W tym tygodniu dostałam autograf od niesamowitego niemieckiego skoczka!
Andreas to niezwykle miły i uzdolniony zawodnik :) W sierpniu ukończy 18 lat, a już ma na swoim koncie dwa miejsca na podium PŚ! :) Jestem pewna, że nie raz jeszcze będzie na pudle.
Niestety nie posiadam już jego adresu.
 
 No i sezon się zakończył... Justyna Kowalczyk odebrała swoje łupy, a Kamil utrzymał 3 miejsce w klasyfikacji generalnej PŚ!!!
WIELKIE GRATULACJE DLA TEAMÓW NASZYCH SPORTOWCÓW, SPORTOWCÓW I WSZYSTKICH KTÓRZY PRZYCZYNILI SIĘ DO TYCH SUKCESÓW!
DZIĘKUJEMY ZA EMOCJE! :')
A już w przyszłym tygodniu Mistrzostwa Polski w skokach! Wybiera się ktoś do Wisły? :)
Ola
 

13 komentarzy:

  1. Gratulacje :) ładny autograf ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a wysyłałaś na e-maila?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromne gratulacje ;)
    Dodaję Cię do mojej listy blogów ;)
    oraz zapraszam na nn ;) www.skowron1996.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki ! Cudowny autograf.

    Autografy z planu filmowego serialu "Pierwsza Miłość" : Aneta Zając, Ola Zienkiewicz, Marcin Krajewski, Oskar Wojciechowski, Ula Dębska, Anna Szymańczyk, Błażej Michalski, Tomasz Ciachorowski, Maciej Tomaszewski,Maria Pakulnis i Marcin Korcz
    Autografy-Kasjannny94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!
    Welli - to chyba autograf, który ucieszył mnie najbardziej, kiedy go dostałam. Pomyśleć, że ma dopiero 17 lat i tak wiele czasu przed sobą. I ile kartek nowych kartek będzie miał przez całą karierę :D Zaglądam na Twój blog od jakiegoś czasu, od kiedy sama zajęłam się korespondencyjnym zbieraniem autografów. Twoja strona odpowiada mi najbardziej, bo to generalnie moja branża. Sama zdecydowałam się na założenie bloga, żeby zgromadzić w jednym miejscu osoby zainteresowane autografami skoczków. Jeśli będziesz miała chwilę, zapraszam do siebie. Już niedługo zacznę zamieszczać swoją kolekcję. www.autografy-skoczkow.blogspot.com Wypchanej skrzynki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Ja wybieram się do Wisły ale dopiero na Letnie GP ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNY BLOG MASZ WIELE CIEKAWYCH AUTOGRAFÓW
    zapraszam do mnie . Dopiero zaczynam :)
    http://grafymagdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. potrzebny jest znaczek ?

    OdpowiedzUsuń
  9. czy do koperty włożyc kupon IRC, czy kopertę ze znaczkiem? :) będę wdzięczna za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń