sobota, 9 lutego 2013

Piotr Żyła

 Człowiek, który ma ogrobny dystans do siebie, na każdą chwilę znajdzie odpowiedni żart i choćby ziemia pękała, trzaskały pioruny uśmiech nigdy nie zniknie mu z twarzy.
Nie trzeba pisać nic więcej. On jest dla mnie mistrzem. Choć wiele nie osiągnął, zyskał u kibiców charakterem. Bo Piotrka nie idzie nie lubić!! ;DD
Autograf otrzymałam po wysłaniu koperty zwrotnej na adres pensjonatu "Źródełko" w Ustroniu.
Kibicujmy jutro naszym reprezentantom! Skoki i biathlon - to jest to! ;DD
Ola


14 komentarzy:

  1. gratuluje!
    Piotrek jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację ! Wspaniały autograf.

    Autografy z planu serialu "Świat Według Kiepskich" ! Od : Marzeny Sztuki, Basi Mularczyk, Dariusza Gnatowskiego, Bartosza Żukowskiego i Patricka Yoka

    http://autografy-kasjannny94.blogspot.com/2013/02/autografy-z-planu-serialu-swiat-wedug.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!
    Także bardzo lubię Piotrka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, jak długo czekałaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez mam ja cekałam koło 2 tygodni .

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj. ostatnio pisalem do m. schmitta i g. schliri. nie wysylalem im zadnej koperty zwrotnej ani znaczku au. do GS wyslalem okolo. 1.5 tyg temu. Czyli autograf dojdzie.czy tez.nie.? ;) Mam zamiar jeszcze do m.kocha ale tam nic o kopertach nie pisze chyba ;) z gory.dziex.za.odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej:) No wiesz, nie wiem do końca. Mogą wysłać, jeden znaczek ich chyba nie zbawi.. Tylko czy napisałeś swój adres? :) U Martina pisze o kopertach, ale najwyżej wyślij kopertę z samym adresem jak nie masz znaczka.

      Usuń
    2. Dodany kupon zwrotny lub znaczek tylko zwiększa szansę otrzymania odpowiedzi, to znaczy, że jak nie wyslesz znaczka i tak możesz dostać odpoiwedź. Koperta zwrotna z adresem pomaga sportowcom, bo nie muszą przepisywac Twojego adresu.

      Usuń
  7. dzieki ;). No wlasnie niby 1 znaczek ale jak by kazdy tak wysylal.xd. moj adres wszedzie pisze jak wysylam. Znaczek taki nawet nwm gdzie kupic bo u mnie na poczcie nie ma ;\ I NWM ILE ON KOSZTUJE ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o dodanie mojej strony http://mysouvenirs.blog.pl/
    Ja już to zrobłem. Pozdrawiam, KubaK

    OdpowiedzUsuń
  9. Podałabyś adres tego pensjonatu? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za adres ja dostałam wczoraj od Piotrka autograf z dedykacją :)

    OdpowiedzUsuń