wtorek, 7 sierpnia 2012

Fulvio Scola

Hejo!!
Mam mnóstwo grafów dlatego będe się wyręczać Ciocią Wikipedią, w opisach sportowców:) Nie mam czasu i ochoty tego wszystkiego opisawać:) oczywiście dodam coś od siebie ale nie wszystko :) Mam nadzieję, że rozumiecie:) No więc pierwszy graf dostałam od włoskiego biegacza, 20 lipca :)
Fulvio Scola (ur. 10 grudnia 1982 r. w Agordo) - włoski biegacz narciarski, zawodnik klubu G.S. Fiamme Gialle.Po raz pierwszy na arenie międzynarodowej Fulvio Scola pojawił się w lutym 2001 roku podczas Mistrzostw Świata Juniorów w Karpaczu, gdzie zajął 22. miejsce w sprincie stylem dowolnym. Rok później, na Mistrzostwach Świata Juniorów w Schonach w tej samej konkurencji był trzynasty.
Wikipedia - źródło


Dostałam dwie takie same kartki :)
Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz