sobota, 7 kwietnia 2012

Wesołego Alleluja!

                             Pogodnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego
                       jajka, obfitego świątecznego stołu, mokrego Dyngusa,
                         oraz radosnych i miłych chwil w gronie rodzinnym.

                         Tego życzę wszystkim czytelnikom mojego bloga,
                           a także tym, którzy wpadają tu tylko czasami.
                            Wasza blogerka
                                                                     Ola :D

                             PS. Serdecznie pozdrawiam moją najlepszą przyjaciółkę!
                                                   Nie zapomnij o R.B :-)

3 komentarze:

  1. Nawzajem . ;)
    Mam pytanie. Mogłabyś mi powiedzieć, jak zdobyłas autograf
    -Simona Ammanna
    -Adama Małysza
    -Martina Schmitta
    -Martina Kocha

    Możesz odpowiedzieć na moim blogu, albo napisz na maila
    klaudek@vp.pl
    możesz także skontaktować się ze mną pod numerem gg : 39334291

    proszę. to dla mnie bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje moja najlepszo przyjaciółko .Nie zapomnę o R.B ;) To najważniejszy dzionek ;D A i nawzajem z życzeniami oraz pozdrów rodzinkę ;D

    OdpowiedzUsuń