wtorek, 7 lutego 2012

Justyna Kowalczyk

Chyba każdy wie kim jest:) Biegaczka narciarska, Multimedalistka Olimpijska, Mistrzyni Olimpijska, Świata. Trzykrotna zwyciężczyni Tour de Ski, trzykrotna zwyciężczyni Pucharu Świata. Nasza Królowa Nart, człowiek o wielkim charakterze, którego bardzo doceniam i , któremu kibicuję :) Marzyłam o tym autografie! Super! Czekałam prawie miesiąc, ale warto było;) Bez dedykacji, ale i tak cieszę się ogromnie!:)

Komentujcie, i zawiadamiajcie o nowych notkach, proszę i pozdrawiam :)
Ola

5 komentarzy:

  1. Na jaki adres wysyłałaś prośbę o autograf?

    OdpowiedzUsuń
  2. w poniedziałek wyślę :) długo szukałam tego adresu! dziękuję bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Cieszę się, że komuś pomogłam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. HEJ a czy długo czekałaś na ten autograf?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałam miesiąc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń